bestaan er kattenluiken met elektronische timersloten?

Onze katten mogen tijdens de spits niet naar buiten, en aangezien we allemaal drukker worden hadden we in gedachten om een kattenluik aan te schaffen die elektronisch op slot gaat en weer geopend wordt. Nu is echter de vraag of zoiets wel bestaat. Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag!!! Maar stel je stelt het luik in op 15:00 dicht.. En je kat is dat nog buiten.. Dan kan hij niet meer naar binnen xD haha ik volg hem even!! Vind het een goeie!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whaha, ja, maar dan moet ie op zon stand staan dat de katten alleen maar naar binnen kunnen en niet naar buiten, dus niet helemaal op slot xD Tnx!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ghehe jaa dat bedacht ik me ook xD ik vind t een super uitvinding! Als t niet bestaat gaan we samen ontwerrpen oke !!!! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer:( ze bestaan al, daar gaat onze winst :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whaha, baal baal!

Het beste antwoord

Ik denk niet dat wat jij wilt haalbaar is. Je kat bijvoorbeeld tussen 4 en 6 uur binnenhouden, dat is wat je wilt (denk ik).

De luikjes kan je instellen op 1) alleen naar binnen, 2) alleen naar buiten 3) beide richtingen op 4) alleen voor de katten toegankelijk met een in het kattenluik ingevoerde chip.
Dat zijn de mogelijkheden, maar niet met ook een tijdinstelling. Als hij op slot zou gaan tussen 4 en 6 uur en je kat is nog buiten? Wat dan? Dat kan dus niet.
Ivana
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja die bestaan, deze (zie bron) kan dat alles;
- Alleen naar buiten - uw kat kan naar buiten, geen enkele kat kan naar binnen.
- Alleen naar binnen - uw kat blijft thuis.
- Ongesloten - uw kat kan zelf kiezen.
- Gesloten.
Maar wat een prijs..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die zijn er.
Volgens mij kan deze wat jij wilt, Trixie kattenluik Cat Mate Elite Super Selective.
Even googlen met kattenluik met timer functie krijg je nog veel meer mogelijk heden